Mahtavaa, että löysit meidät!


Pihka Talouspalvelut Oy

Pihka Talouspalvelut Oy on yhdistystoimintaan erikoistunut toimija. Meillä on yli kymmenen vuoden kokemus yhdistysten hallinnollisista tehtävistä – niin yrittäjinä kuin palkkatyönkin puolelta. Ymmärrämme yhdistysten arjen haasteet ja tarpeet käytännönläheisesti, ja siksi osaamme tarjota ratkaisuja, jotka helpottavat hallinnollista työtä ja vapauttavat aikaa ydintoiminnan pyörittämiseen.

Meillä on vahva kokemus myös yhdistysten verotuksen erityispiirteistä – esimerkiksi verolliseen ja verottomaan toimintaan liittyvät kysymykset ja pulmat ovat meille arkipäivää. Lisäksi meille on tuttua, että asiakkaillamme on käytössä useita kustannuspaikkoja ja seurantakohteita. Huolehdimme siitä, että tulot ja kulut kohdistetaan oikein, mikä tuo läpinäkyvyyttä ja tarkkuutta yhdistyksen talouden seurantaan ja raportointiin. 

Parasta yhdistyksille

Toimintamme on käynnistetty vastauksena yhdistysten tarpeeseen saada parempia ja nykyaikaisempia taloushallinnon palveluita. Haluamme omalla työllämme edistää yhdistystoiminnan talouden laatua ja kehittää sen käytäntöjä vastaamaan tämän päivän tarpeita. Yhdistysten toiminta on tärkeä osa yhteiskuntaa, ja siksi on olennaista, että myös taloushallinto on luotettavalla ja nykyaikaisella tasolla.

Palvelumme kattavat kaikki taloushallinnon osa-alueet kirjanpidosta tilinpäätökseen. Tarjoamme muun muassa kirjanpito-, tilinpäätös- ja palkanlaskentapalveluita. Lisäksi käyttämällämme taloushallinnon järjestelmällä on helppo hoitaa mahdollisten sijoitusasuntojen vuokravalvonta.

Tiedämme, että rahoittajien vaatimukset esimerkiksi raportoinnin suhteen tiukentuvat jatkuvasti. Siksi pidämme huolen siitä, että talousasiat on hoidettu oikein ja ajantasaisesti – näin yhdistyksen on helppo vastata rahoittajien edellyttämiin selvityksiin ja raportoida toiminnastaan luotettavasti.

Sähköinen taloushallinto

Tarjoamme täysin sähköiset taloushallintopalvelut! Näin myös tilin-/toiminnantarkastus voidaan hoitaa sähköisesti ajasta ja paikasta riippumatta. Saat myös halutessasi käyttöösi Visma Scanner kuittisovelluksen, jonka avulla pankkikorttiostosten kuitit on helppo lähettää suoraan kirjanpitoon napin painalluksella. 

Meidän kauttamme saat myös käyttöösi kattavan työajanseurantajärjestelmän. Työaikojen kirjaaminen ja matkalaskujen teko onnistuu kätevästi verkkoselaimen tai mobiilisovelluksen kautta.  

Vahva kumppani hankkeiden hallinnossa ja raportoinnissa

Tarjoamme apua eri rahoittajien hankkeiden hallinnoinnissa – olemme avustaneet muun muassa STEAn, ELY-keskuksen, TE-palveluiden, ARAn ja Aluehallintoviraston hankkeiden raportoinnissa ja selvityksissä. Meidän kauttamme saat apua koko hankkeen taloushallinnon hallintaan, aina budjetoinnista seuranta- ja kustannusraportointiin.

Autamme myös käytännön tehtävissä, kuten talouslukujen syöttämisessä hankeraportointiin, jotta raportit ovat oikein ja ajantasaisia. Lisäksi avustamme veroasioiden hoidossa, kustannusten kohdistamisessa eri seurantakohteisiin sekä muissa hankkeiden talouden hallintaan liittyvissä tehtävissä.

Selkeä hinnoittelu!

Hinnoittelumme perustuu kiinteisiin ja läpinäkyviin hintoihin. Tällä tavalla tiedät tarkalleen mistä maksat ja taloushallintopalveluiden vuosikustannukset on helppo arvioida.

Ota rohkeasti yhteyttä, niin kerromme lisää!